Review Restoran Berputar Menara Alor Setar


Assalamualaikum..

Cerita lama hari nie baru nak update. lalala~

Bulan 4 lepas kami balik rumah family di Alor Setar, Kedah. My hometown. Rindunya lahai nak balik sana. InsyaAllah nanti ada rezeki balik lagi. Kalau aku cakap kedah hampa paham dak nie? HAHA.

Alang-alang balik hampir complete one big family berkumpul kecuali abang and kak ipar tak dak, abah ajak makan dekat Restoran Berputar Menara Alor Setar. Aku yang bertahun duk sana pun tak pernah lagi la makan kat situ. choi. Naik menara tu pernah la. hehehe.

Romantik habis. Candlelight dinner jom...


Ni antara menu-menunya. Ada menu promosi jimat sikit. Set siap dengan air. Harga promosi available hanya setiap hari Jumaat dan Sabtu sahaja. Buffet, steamboat dan candlelight dinner juga ada disediakan tapi kena call dulu untuk booking.


Aku pilih menu set Lamb Chop plus air RM25. Recommended. Puas hati and sedap sangat-sangat dengan kuah dia yang mavelesss habis. Ahh terliur dah la tengah puasa nie. haha. Suami pulak pilih menu set Chicken chop. sedap jugak. 

Desert pilihan. Durian Creap and Banana Chocolate Creap. 1 set RM10. Sedap.

One happy and big family. Kurang 2 orang nie. 

Feeling tengok view sambil2 cari kat mana rumah. haha.

Untuk booking boleh contact mereka di :

Contact number : 0124171135 (Pn. Hasnah) / 0124717332 (Atika) 


5 comments:

Cik Itah said...

salam. nice review :)
nampak menyelerekan menu tu..

Ismi Ana said...

Jauhnye kak sha, kedah sane nuu..kite org selangor. Teringin pulak nak pegi. Muehehe

zarul farhana said...

saya pon xpernah p lag restoran ni

Unknown said...

HAMPA NI DULU DOK TAMAN MERGONG JAYA KN ABANG HANG AKU KENAI
TAPI DEPA LAPIH MUDA BANYAK LA PADA AKU KIMSALAM KAT DEPA KALU KENAI AKU LAGI LA

Unknown said...

hampa ni dulu dok taman mergong,kimsalam kat abg sulung hang,kami penah main wau sama2 dulu,xtau la dia kenai aku lagi ka dak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...