Jalan-jalan di Bandar Hilir, Melaka part 2


Assalamualaikum...


Melaka River Cruise

Rupa cruise yang korang akan naik...

Boleh tengok bangunan dengan pelbagai design yang menarik

Harga tiket RM10
40 minit perjalanan

Jangan risau semua tempat memang berdekatan senang sangat nak cari. Menikmati pemandangan Melaka rileks2 atas cruise memang best. Dah lama sikit naik cruise nie mata mula rasa mengantuk seperti di awangan dengan angin sepoi2. zzZ. Kalau dapat tidur memang asyikk.

Muzium Kapal

Sorry gambar tak berapa ok sebab snap cepat2 masa tengah berjalan. ehehe

Harga tiket RM3 seingat aku. Tak naik pun masa nie sebab dah pernah naik dulu. Cantik tau kapal nie boleh tengok macam2 sejarah dalam kapal nie. Boleh naik atas ada tangga gayat juga feeling titatic gitu. 

Sebelum balik jangan lupa shopping cenderahati dari Melaka.  tatatititutu 


3 comments:

Nur Aliyah Syofia said...

hai dear, jom join GA ni http://aliyahsyofia.blogspot.com/2014/02/first-giveaway-sempena-pembukaan-syofia.html

hadiahnye kupon RM50 tau^^ btw done follow u :-)

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Unknown said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...