Sha purple..sha_swift & suzuki swift....ape kaitan???

Assalamuailaikum...

 wahhh TITLE kemain agi kann..sha purple la,sha swift la..mende la tuh kann...ade kaitan kew???mesti la ade enn..if nak tau purple & swift adalah satu bende yang sama iaitu kegemaranku ataupun mende yang aku minat sangat2 x terkata..leh jadi giler(bukan org gile k) if ternampak mende kaler purple & swift yang meluncur laju di jalanraya(wahh memang panas je tengok...owh kereta idamanku...geramnya aku tengok)..

Sekarang aku lebih kepada sha purple...bermula nama tuh kat FB la...terus melekat nama tuh kat aku..xpe la...aku suke..haha..terus xnak tukar nama woah..aku suke kaler pepel nie sebab aku rasa ngam sangat bila pakai baju or ape2 kaler purple..kaler purple comel ouh...pomote purple lak..ngaa..kat fb ramai jugak antara yang leh jadi geng aku sebab minat purple..haha..terbaek la korang...Love Purple Love Me yaww..ade jugak antara blogger yang aku terjumpa sama minat dengan aku..yeay..suke woah..yang paling aku tau peminat purple nie cik sab & adek hafni..wah caya la weh..geng2..haha..(ape lagi..terjah blog dorg cepat..sangat sweet orangnya,yang penting dorg x sombong..peace)

Pasal sha swift plak...eh mn datang la sha swift nie enn...sha swift nama aku gune kat myspace...dulu aku sangat aktif kat myspace..tapi sejak myspace dah bertukar wajah & xberapa best aku beralih plak kat FB nie..hoho..bukan curang oke..sikit jea...jgn marah ea...kat mende2 nie xpe tapi kat kekasih hati jangan buat macam nie ea...x elok untuk negara..=) lagipon kat fb ramai kenalan yang kenal..ewahh...sha swift diberi sbb aku minat giler dengan swift...ape tuh swift???suzuki swift meyh...kereta k..swift kecik & sesuai untuk aku yang xberani nak bawa kereta besar2..(penakut woah)..aku minat swift yang sport punya kaler putih ok...bukan purple..hehe..mahal jugak kat pasaran...harga sekarang swift sport 1.6 (CBU) RM102,975..(siap harga agi)..xmampu den nak beli..wahhhh hopefully ade orang kasi aku hadiah kereta nie...nak2...plizzz..haha..eyh,ade baru2 nie keluar leh plak terpark kereta sebelah swift putih..usha line xde orang suh adek2 aku tolong snap pic..wahh..giler xbole blah kau sha...haha..nie die...usha la..


muke riang gembira dapat bergambar dengan kereta idaman..haha..aku suka lambang suzuki,cantek woah..lambang S..S untuk sha. ^_^ (berbaju kurung sebab baru lepas g kenduri)ewahh..nak cakap sal swift je panjang berjela bebel..hehe

Terima kasih sudi baca bebelanku ini...smile olwez =) peace

Sweet from,


10 comments:

Hafni Shazwani said...

doom !
waaaaaahhhhhhh !
nme adk ad laah .. haha ,,
wah .. idamkn kete swift ekk .. xp2 ,,
cmg idaman akk utk mendptkn kete neh tercpaii ... amiinn ,,
yeahh ! leh jdyx geng ! purple 4eva !
bak kte kak SHA SWIFT , " Love Purple , Love Me ! "
heeeeeeee ~

Sha Purple said...

taraaa...hoho...
cewahh2 suke x???ngee..
amin..thanks dek ucuk..hee...
haha kite mmg geng ouh...purple olwez..ngee
yeahhh....=)

Nurhasnatul Nabila said...

ala... jelas nmpak sya jer...
why2???
sbub dia agi comei dr swift..

Sha Purple said...

hohohoh...tanya tukang amik gambar..ngee..
cewahhh...mane ade...swift comel sanad2..hoo

www.missnunanuna.com said...

CantikNyee......

Sha Purple said...

^_^ cantik kan swift..ngee

Einaz Shah Rizal Thomas said...

you have a great belog. (:




have a nice day.
by!

Sha Purple said...

wahh...thanks Einaz...

have a nice day too ^_^

HaNa Hani said...

xpat kete tuh lagi
dpt bergmbr dlu jadi la en
hehehe

Sha Purple said...

hahhaa..tau xpe woah...ngaaa...
teruja bila npk swift..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...