Alhamdulillah kami menang..yeayy

Assalamualaikum...


Baru2 nie aku dengan adik kesayangan aku Cik Lalla ada masuk satu contest nie kat FB atas permintaan kawan aku..dia kasi ayat power punya suh aku masuk..hee..thanks syg..alhamdulillah atas bantuan dan kerjasama kawan2 semua kami berdua menang jugak..aku tempat pertama dan adik aku tempat kedua..wahh rezeki bulan puasa..syukur sgt2..thanks all voters and my dear friends

haa korang boleh terjah page nie http://www.facebook.com/happylifeshoppe...banyak jual shawl, pashmina n macam2 lagi la..lawa2 ouh...cuba try tengok..=)

Sweet from,

8 comments:

§¥åïññïê¥ þúrþlê Lövêr said...

Congrats Kakak Syg ❤

sha purple said...

Thanks adik manis =)

echa said...

Heyy sha. Hue hue hue. Saje tade keje datang. Congrats babe.

:D

sha purple said...

Heyy echa..hee dtg la salu..aumm..thanks babe =)

mi$sUn@3iRa said...

wahwahwah... tahniah sha... dapat hadiah apa?

Sha Purple said...

thanks dear...dapat 3 helai pashmina..hihi

Rosalia Huda said...

orgnye cantik mestila menang :) wah.teringin pki shawl cantik2:)

Sha Purple said...

hee xde la dear..haa try la pakai wak..mesti sweet =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...