Kek Batik Ramadan | Namee Roslan


Assalamualaikum...

ehem. hari nie post pasal makanan. maaf semua buat korang terliur. hukss tak sengaja. hehe

Dah lama sebenarnya teringin nak buat kek batik nie, tapi tak terbuat. ehehe. Ingat lagi dulu masa study dekat Uitm Arau, bulan puasa ja mesti beli kek batik. Bazar kat sini takda pulak nampak orang jual. Rindunya makanan utara. sobsob.

So moh le kita buat sendiri, dapat banyak hari-hari boleh makan. Dah bookmark siap-siap resepi kek batik moist dari blogger Namee Roslan sebab senang. Ini lah dia hasilnya.....tadaaaa 


nyummy. sorry la korang 

Alhamdulillah suami cakap sedap. Tiap-tiap malam mesti nak makan je. Buat minggu kedua puasa, semalam dah habis, setel. happynya lahai bila suami suka. Boleh tahan rasa dia sedap. Nanti boleh la buat lagi.


Dah siap masak semua bahan. Tinggal nak susun biskut je.

Kalau nak resepi boleh tengok kat sini :



5 comments:

Mar Mansor said...

febret nih..

Ismi Ana said...

Senang giler buat dia. Selalu kakak ana yg buat.

Karya Mahirah said...

Sedapnya...

Ain Atika Zailani said...

wah rajinnya awak buat kek. terliur plak kiter. haihh... ;(

munirah rahman said...

Munirah pun dah belajar buat kek batik minggu lepas dan berjaya jugak..first time kot buat sendiri..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...