Masa untuk mengemas dapur


Assalamualaikum...

Happy sabtuday semua. Hari yang sangat sesuai untuk mengemas. Al kisah kejadian semalam, nak masak masa tu, so nak ambil periuk yang disangkut kat dinding tiba-tiba........................
...............................................................................
pom pangggggggggggggggg pom panggggggggg...........
boleh pulak periuk yang lain turut jatuh sekali. Kelam kabut aku nak menyambut. Ada yang tak sempat sambut terus jatuh ke lantai. T_T to bad. Suami pun terkejut terus bergegas ke dapur. Mungkin tersalah step sebab periuk bertindan or masa nak ambil periuk tu fikiran aku ke lain. dreaming. haha. Tu la lain kali fokus. fokus. Sebab tu jugak kadang-kadang terhiris jari sendiri. T_T 

So tugas hari ni terpaksa kemas balik dapur sebab ada minyak dah tertumpah dekat dapur tu. Semalam lap je mana yang boleh. Hari nie kasi rendam alas yang kat dapur tu. 


Sebenarnya everyday akan kemaskan dapur tapi biasa-biasa je. ekeke. 
Tapi takde la seteruk macam dalam gambar tu. Sambil masak sambil basuh kan senang.

Sekarang dah nampak kemas sikit. blink blink =)


3 comments:

Nur Inani said...

mengelamun ler tu masa masak ye dak sis.. hihi :P

Sha Purple said...

hahahaha...lebih kurang macam tu la dear...aishhhh aishhh

Ayie Atiqah said...

Jemput join GA ayie =)
http://ayielifememory.blogspot.com/2014/03/minigiveaway-1-by-ayie-atiqah.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...