Cek pertama dari NUFFNANG dan tips untuk cash out

Assalamualaikum....

Alhamdulillah rezeki dengan berblog. Sambil berblog sambil jana pendapatan. Siapa cakap blog ni buang masa. Kebanyakan orang sekarang suka berblogging. Sampaikan masa interview pon ada juga sentuh tentang blog. InsyaAllah kita sampaikan yang baik-baik, fikir yang baik-baik, yang datang pun insyaAllah baik-baik saja. 

Bulan lepas dapat cek pertama dari NUFFNANG. Excited tau. Terima kasih encik nuffnang. Alhamdulillah masih setia dengan nuffnang. Walaupun ramai orang dah curang dengan nuffnang tapi tak pe saya masih lagi nak setia dengan nuffnang. ehehe. Nuffnang pun baik hati sekarang nie. 

Surat dari nuffnang

Tips cash out nuffnang

Ok sekarang nak kasi tips sikit masa yang sesuai untuk cash out duit nuffnang. Bila duit dah cukup untuk cash out tunggu dulu. For me, tunggu sehingga betul-betul hujung bulan baru cash out. Itu lah masa yang paling sesuai untuk cash out. Ada juga research juga dulu sebelum nak cash out. Sebabnya pihak nuffnang akan proses payments 30 hari dari setiap hujung bulan. Jadi mengambil masa selama sebulan untuk proses pembayaran. 


Contohnya saya cash out hujung bulan 12 tahun lepas. Bulan 1 masa untuk mereka proses. Awal bulan 2 dapat cek. So kumpul dulu hingga hujung bulan baru cash out. okay? =)

dah selamat diterima...

tatatititutu...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...