Cabaran 30 hari ephyra bermula


Assalamualaikum...


Alhamdulillah minggu lepas 12 June 2014, hadiah epyhra dan t-shirt ekslusif ephyra dah selamat sampai ke tangan aku. yay ! Menang Giveaway Ephyra Fasa pertama dari giveaway yang dianjurkan oleh sis Mialiana Ephyra untuk cantik sihat dan bertenaga.

Malam tu jugak start minum ephyra dan bermula lah cabaran 30 hari aku bersama ephyra. ok ke tidak? Best ke tidak? Berkesan ke tidak? Nantikan entri full review nanti. ehehe.

Hari nie dah masuk hari kesembilan aku minum ephyra. Mula-mula minum memang rasa lain, tapi bila dah lama and serasi oh sedap jugak rasa macam jus oren. asyikkk. Minum pulak sejuk-sejuk dengan cuaca yang kian panas sekarang. memang umphhhh la.

Hari-hari minum tak pernah skip walaupun sehari. semangat mana tahu boleh cantik macam memey. hee.

Dengar-dengar ephyra ada buka booth dekat Eh Eh mega Bazaar dekat MAEPS Serdang esok. Apa lagi jom la serbu. Mega Bazaar adalah bazaar Usahawan Melayu online terbesar di Malaysia dan terdapat lebih 1000 peniaga online akan mencipta sejarah. Teruja !

_________________________________________________________________________

Terasa lama tak update blog disebabkan kesihatan tak menentu T_T idea pun hilang. dush2.

Okay sahabat2 yang belum join Segmen bloglist #1 Sha Purple, jom la join memeriahkan suasana. Boleh juga blogwalking peserta. Tamat 22 June 2014.


2 comments:

Ismi Ana said...

K.sya da comel laa.. Makan ephyra lg tambah2 comelnye. :D

izza ephyra said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...