Bila start puasa kt rumah ^_^

Assalamualaikum...

Pagi tadi pukul 4.45 pagi macam tuh bangun untuk sahur...kunci alarm kemain banyak tapi alarm yang keempat baru tersedar sebab terkejut fon betul2 sebelah kepala aku..(dah agak comfirm susah nak sedar)..ingat nak kejutkan adik sekali tapi xpe la xnak ganngu la sebab dia nak sekolah lagi..x tau dia nak puasa ke x..so aku pown bangun la g masak dua keping burger..makan ngan roti..penat jugak nak habiskan..sedihnya makan sorang2..jam awal lagi nak tunggu subuh la..kalau tido nanti terlepas pulak subuh..so sambil tuh on9 jela..ngee..sedap2 on9 tengok adik bangun..ceh dia nak puasa jugak rupanya..semalam xnak gtaw..sorry nahh..hehe..lepas tuh sambung tido bangun2 badan panas semacam..adoi..xde pape kowt..bahang gile..seminggu ni nak puasa direct..insya'lah..chaiyo2..xleh nak tangguh dah..kawan2 semua dah habis ganti puasa???kalau belom meh cepat2 ganti nanti xsempat pulak..hee..krok krek krok krek..sabar2 =)

Sweet from,

3 comments:

Mila Ahmad said...

mila dah abes pose dah hehe..

SWEETSYAZA said...

good luck bebeh!!

sha purple said...

Mila : wahhh jelesnya...rugi xposa awal2...sob3

sweetsyaza : owrite..thanks bebeh =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...