Ngidam...Mana nak cari???



Assalamualaikum...


Tak ingat panggil apa tomboi kelapa kot. Dulu selalu jugak dapat makan..la ni duk mengidam nak makan ni pulak..duk cari tak jumpa lagi sampai termimpi2 pagi tadi..dasyat ngat aih....haha..

Kat mana nak cari?Kedai runcit ada jual ke? 

~makbuyongyangmengidam...huhu~


8 comments:

Farah Waheda Wahid said...

ada orang panggil umbut kelapa kan?

Sha Purple said...

Farah Waheda : pernah dengar jugak umbut kelapa...byk nama orang panggil kan..hehe

Rtp Farra Arisha said...

Insya Allah dapat cari, semoga tak kempunan nanti! Hehehe

Yan Saflina said...

Saya pun ngidam ni jugak masa mengandung dulu..hehe..

suami g cari kat tempat org jual santan, alhamdulillah jumpa tp kena tunggu stok..:D

Wan Fatihanum Wan Rusli said...

memang rare mengidam benda ni hehehe...MJ pun dah lama tak jumpa benda ni, sedap gak kan

Sha Purple said...

Itu la cari tempat jual santan juga tp kena tunggu sampai ada...ssh jgk nak ada..mmmg rare ahh..Alhamdulillah dpt dah mkn...thanks to mil..hee =)

Maria Firdz said...

mmg ssh mk cari ni..

Sya Nadia said...

Dah dpt? Alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...