I'm back ^_^

Assalamualaikum...

Setelah sekian lama membawa diri atas sebab2 tertentu,kini aku kembali untuk blogging..segala dugaan aku kena hadapi walau ape pown..chaiyo2..papepown aku rindu blog aku sangat2..rindu nak menaip..ngee..thanks en. sayang atas segala nasihat and always be my side..i love u..^_^

p/s : i hate FAKERS dem much..just be yourself ok

Isnin nie aku ada exam..so tinggal berapa hari je lagi aku nak cover semua..nerghh..wish me luck..=)

Nak promote sikit blog adik kesayangan aku nie..tahun nie die SPM..all da best tau dear..wat betul2 nahh..i know u can do it..chaiyo2 bebeh..haa nie blog die..http://www.ciklallanadya.blogspot.com/

<3 Cik Lalla sayang <3

Sweet from,

4 comments:

kaizen said...

long......time no update....

Cik Lalla said...

Auww, tingting . Ily lahh !

Fendy San Satay said...

yeay...gang purple da kmbali... :D

Sha Purple said...

ily2 cik lalla..ting ting..ngee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...