3,2,1 cinta

Assalamualaikum...

Semalam sebelum balik Kedah,aku g tengok wayang dulu(meluangkan masa bersama tersayang sebelum berpisah selama beberapa bulan...cewahh sempat lagi kau)..cerita lain kebanyakan dah tengok jadi plan tengok cerita 3,2,1 cinta..wahh sejak keluar iklan pown aku dah semangat nak tengok sebab macam best je..aku memaksa c dia untuk tengok sama2..kah2...layankan jela


Bagi aku cite nie best wok...this best bro ^_^..ade part kelakar ade part happy ade part sedih..oo mak ai,time part sedih tuh den xtahan tuh..haiyaaa...nasib baik dalam panggung..sape yang belom tengok lagi,jom pakat2 tengok..hee..leh view sinopsis kat sini http://www.mygosip.com/2011/06/filem-3-2-1-cinta.html
aku suka tengok Diana Amir berlakon..comel kowt..=)


Sweet from,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...