Adik atlit,aku???

Assalamualaikum...

Hari ni ada hari sukan kat sekolah adik bongsu aku..nama dia Nur Zahidah..so aku merajinkan diri g sekolah dia bagi semangat sikit memandangkan dia masuk banyak acara..nerghh..dasat la adik akak nie..dari malam tuh ajak aku g tengok die sian plak ase...hee..mak,abah,nadia(adik aku jgk) dengan aku la p tengok dia..(guna bahasa utara sat nahh..hehe)

x salah aku 6 acara kowt dia masuk..aiyoo..jenuh..tapi sian time lompat pagar dia terjatuh plak ai..pastuh kaki sakit dah spoil dengan acara lain..xpe2..ape pown ang dah wat yang terbaik..congrats beb..akk bangga dengan ang..syiok tengok ang lari..sebab akak xkuat macam ang..lari sikit semput den ni haa..haha..boleh bagi semangat jela..tahniah adik sayang..tahun ni UPSR..gud luck bebeh..ILY..tingting ^_^

adik aku yang kuat


Sweet from,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...