Butik Pengantin Kay Collection !!!

Assalamualaikum...

Hari nie nak share sikit tentang butik pengantin yang sangat osem memandangkan ramai kawan2 pm duk tanya kat mana aku sewa baju pengantin nie. Actually this boutique my mummy yang kenalkan. Kawan office mak punya butik kalau x salah aku. soccay. Mintak tolong mak carikan baju pengantin sebab aku ada kat Shah Alam time tu. Tau2 jela price baju pengantin kat area keyy ell nie macam mana kan berbanding kat my hometown alor star 2. sangat la osem uols. 

Okay tiba masanya aku balik Alor Star and nak usha2 baju kat butik 2 dengan encik suami, mak , abah dan abang aku. Gila rambang mata tengok baju-baju pengantin kat situ, banyak pilihan yang cantik2. Akak 2 tunjuk kat aku design baru and aku terus berkenan. Lagipon kena dengan tema aku warna PURPLE. Capslock teruih. haha. Boleh tengok kat entry nie http://shapurpleungu.blogspot.com/2013/05/all-about-wedding-part-1-kedah.html. Untuk baju nikah pulak aku berkenan yang patung 2 pakai. Senang terus decide dua baju nie untuk nikah dan bersanding. Korang yang pening2 nak cari butik pengantin boleh try usha dekat Butik Kay Collection nie. tapi area Alor Star la. =)

Name card je kite ade. boleh la 2. 


Contoh dress kat patung nie. act aku berkenan sangat2 baju nie tapi apakan daya aku nak warna purple. hehehe..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...