Program Pay Per Click (PPC) jana pendapatan lebih.

Bosan tiada sales dalam program affiliate pay per sale (PPS) yang disertai?
Di IklanSticky.com, kami sedia membayar komisyen  tanpa pelawat membuat pembelian. Komisyen anda akan bayar komisyen berdasarkan beberapa klik yang anda berjaya kumpul dalam sesuatu kempen. Kami namakannya program Pay Per Click (PPC). Hanya dengan KLIK kita dapat duit. Senang kan. 
Kenapa Anda Patut Sertai kami?

Kami adalah platform PPC yang paling sempoi dan paling mudah menolong anda menjana pendapatan di internet sebagai seorang agen Iklansticky.

Berapa komisyen bakal saya dapat nanti?

Komisyen anda adalah dikira berdasarkan kategori komisyen per klik yang ditetapkan oleh IklanSticky. Komisyen anda akan bermula dengan RM0.15 per klik hingga RM0.015 per klik, berikut merupakan jadual bayaran komisyen mengikut bilangan klik dalam satu bulan :


* Minimum kelayakkan cash-out adalah 100 klik atau bersamaa RM15.00. Klik yang kurang dari 99 dibenar bawa ke bulan berikut dan berkumpul sehingga kelayakkan tercapai . ** Maksimum pay-out untuk sesorang agen adalah RM250.00 per bulan.


Berikut adalah cara pengiraan komisyen berdasarkan klik dan komisyen per klik :


Apa yang best?

Boleh share di blog sendiri or blogwalking, wall facebooK, facebook page dan sebagainya.

Sesiapa yang nak dapat duit lebih, jom DAFTAR FREE KAT SINI.

P.S. IklanSticky adalah satu platform yang membekalkan maklumat berinformasi serta peluang menjana pendapatan melalui program PPC. Sila maanfaatkan peluang ini untuk meningkatkan pendapatan berpanjangan anda. Bahkan kata “sikit-sikit, lama jadi bukit”.


2 comments:

Anonymous said...

Info Berguna..
Sy pun Baru Daftar..Nanti Rajin2 La Klik2 :)

http://shafiqhashim.blogspot.com/2013/10/candy-crush-saga-ketagihan.html

Bitt (double IS) said...

good info...
salam kenal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...