Jom VOTE saya dalam Vochelle Moments !!!

Assalamualaikum...

Hye kawan2. Macam mana puasa. ok tak? Sedar tak sedar berapa hari je lagi nak raya kan. Tahun nie rasa cepat sangat puasa. Tahun ni jugak berpuasa sebagai seorang isteri. Alhamdulillah. Dapat jugak merasa berbuka puasa bersama family mertua. Tapi yang sedihnya tahun nie jauh di sudut hati tak dapat berbuka bersama family kat kedah. Rindunya. 

Dah habis bab puasa, sekarang bab contest pulak. hehe. Okay sha ada join satu contest nie yang bernama "Vochelle Moments". Hadiahnya sangat lah menarik tertarik tau. 


Ada 2 kategori. Tapi Vochelle dah update dan ada pertukaran sikit dari segi criteria dalam contest nie. Untuk hadiah mingguan  judging will be based on overall creativity, likeability, 'Vochelle Moments' factor and the tagline. Untuk hadiah utama pula tambah lagi satu menjadi 6. So 6 entri berpeluang menang hadiah utama. Best kan.

Jadi, di sini sha nak mintak jasa baik korang semua untuk VOTE sha dalam contest nie. Harap korang sudi untuk vote sha. wish me luck. Korang pown boleh join juga untuk menang hadiah yang sangat menarik nie =)

Klik Sini untuk VOTE sha. Klik je button vote tu. senang kan. 

Blogger yang sudi nak share or promote contest yang sha join ni boleh la buat entry bertajuk "Segmen VOTE contest by Sha Purple" dan copy banner kat bawah nie letak caption Klik banner untuk join. Jangan lupa letak backlink entri nie http://shapurpleungu.blogspot.com/2013/08/jom-vote-saya-dalam-vochelle-moments.html kat banner.


Terima kasih kalian. Jasa baik kalian amatlah saya hargai. =)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...