Gaya Tudung Fareeda Mawar, YunaBella dan AKU?


Assalamualaikum....

Bercakap tentang tudung Fareeda, mesti semua dah tahu kan kisahnya. Aku tak nak komen apa-apa sebab aku takde pun koleksi tudung fareeda nie. Impian tinggal impian. yelahhh ikut kemampuan diri ye dakkk. ekeke. 

Okay terbaru korang mesti dah tau jugak kan, kalau belum tau sila tengok sini. Ada seorang blogger yang sangat comel buat tutorial macam mana nak bergaya ala-ala mawar tapi tidak suka jenis tudung awning, lebih sukakan bawal boleh la ikut tutorial daripada adik manis nie. 

Tudung Bawal gaya YunaBella

cantik kan, dengan hanya menggunakan tudung bawal, pin and brooch besar.

Jom tengok tutorial dari adik manis nie kat sini :



Tudung bawal gaya AKU?


-----------------------
------------------
--------------
------------
------
-----
---
--
-






 Gambar lama masa raya tahun lepas. 2013.

Dulu ada juga tudung bawal ala-ala mawar tapi brooch dah siap dijahit dan brooch pun kecik aje. Dulu beli pun sebab nak tudung yang senang, simple tapi nampak nice. Itu dulu la ceritanya. Tapi yang tak bestnya tudung ni singkat sikit. Kalau pakai bawal and ikut tutorial yunabella sure ok sebab boleh adjust. 

Tengok dekat facebook, instagram ramai yang post dah cuba gaya yunabella. comel je tengok.


p/s : Aku ok je tudung awning ke shawl ke bawal ke semua aku pakai. Tapi sekarang aku more to wide shawl. Labuh sikit just kena rajin lilit. T_T


2 comments:

licha said...

cantikk :) licha setakat ni pakai bawal jgk.

Nur Aliyah Syofia said...

salam bloggers :)

jemput join simple review segment by aliyah :) tinggal beberapa hari shja lg.
:http://aliyahsyofia.blogspot.com/2014/04/simple-review-segment.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...